Zespół

Nasz zespół:

Monika Cybulska

Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, aktualnie w trakcie studiów podyplomowych z Seksuologii Klinicznej. Ukończyła przygotowanie pedagogiczne dla psychologów oraz I stopień kursu Terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Na co dzień pracuje z młodzieżą w szkole. Ma doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla dzieci i młodzieży. Współpracuje z Centrum Interwencji Kryzysowej – Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Ukończyła kurs Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne. Prywatnie uwielbia snowboard zimą i wycieczki rowerowe latem, podróże oraz dobrą książkę.

Kasia Kujałowicz

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – wydział pedagogiki, pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach ), logopeda, neurologopeda.
Szkolenia: Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych – diagnozowanie baterią testów, Trener Metody Ortograffiti, Kinezjologia edukacyjna.
Lubi: podróże, wędruje po górach, jeździ na nartach, uwielbia czytać książki.

Weronika Sieniawska

Absolwentka międzywydziałowego kierunku na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym i Uniwersytecie Gdańskim. Logopeda, w trakcie specjalizacji z neurologopedii. Jej zainteresowania naukowe dotyczą głównie medycznych aspektów logopedii, w tym diagnozy i mioterapii niemowląt – odruchów i zaburzeń kompleksu ustno-twarzowego. Interesuje się również jąkaniem, dysfagią i zaburzeniami słuchu. Doświadczenie zawodowe zdobywała na oddziałach gdańskich szpitali, w Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka w Gdańsku, na turnusach neurologopedycznych, w gdańskich poradniach. Terapeuta międzynarodowej metody Palin PCI, ETT-HNO Kinesiotapingu neurologopedycznego. Przewodnicząca Naukowego Koła Logopedów.

Marta Gackowska

jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego – Pedagogika Niepełnosprawności. Ukończyła także Pedagogikę Wczesnoszkolną i Przedszkolną oraz Terapię Pedagogiczną. Dodatkowo ukończyła 3 stopniowe szkolenie z Terapii Behawioralnej dzieci i młodzieży z autyzmem, kurs Metoda Ruchu Rozwijającego V. Sherborne, a także kurs Metoda Dobrego Startu. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w Stowarzyszeniu Pomocy Osobom Autystycznym w Gdańsku, prowadząc terapię indywidualną w wielu gdańskich szkołach i przedszkolach, pracując w przedszkolu zarówno jako wychowawca grupy, pedagog oraz terapeuta; odbyła także cenne praktyki w Polskim Stowarzyszeniu Osób z Upośledzeniem Umysłowym oraz w Regionalnej Placówce Opiekuńczo -Terapeutycznej Dom im. Janusza Korczaka. Praca z osobami z różnymi problemami i zaburzeniami uczy ją pokory do życia, innego spojrzenia na świat i uwrażliwia na dostrzeganie cudów codzienności 🙂 W zamian stara się dawać z siebie wiele, aby uczynić ten świat bardziej klarownym i zrozumiałym oraz polepszać codzienne funkcjonowanie swoich podopiecznych.