Zespół

Nasz zespół:

Kamila Maj

Magister fizjoterapii, absolwentka Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Szczególną uwagę poświęca fizjoterapii dziecięcej – przez 3 lata odbywała praktyki w Ośrodku Wczesnej Interwencji w Gdańsku w zakres których wchodziła wielospecjalistyczna rehabilitacja dzieci zagrożonych nieprawidłowym rozwojem psychomotorycznym głównie z grupy wysokiego ryzyka ciążowo-porodowego oraz dzieci o zaburzonym rozwoju psychomotorycznym.
Praktyki zawodowe odbywała także w Szpitalu Specjalistycznym Dziecięcym Polanki im. Macieja Płażyńskiego i Centrum Terapii Wyspa w Gdańsku, gdzie doskonaliła umiejętności pracy z niemowlętami i starszymi dziećmi, szczególnie w zakresie Integracji Sensorycznej oraz terapii indywidualnej wad postawy i skolioz.
Stale się dokształca- ukończyła kurs Kinesio Taping KT1 i KT2, brała udział w szkoleniu dotyczącym wsparciu wcześniaka i dziecka zagrożonego, warsztatach dotyczących planowania i doboru zaopatrzenia ortopedycznego w zaburzeniach funkcji kończyny dolnej. Odbyła warsztaty szkoleniowe dotyczące analizy chodu w pediatrii, a także diagnozę dzieci z zaburzeniami rozwojowymi od 0 do 2 lat. Uśmiechnięta i lubiana przez młodych pacjentów.

Monika Cybulska

Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, aktualnie w trakcie studiów podyplomowych z Seksuologii Klinicznej. Ukończyła przygotowanie pedagogiczne dla psychologów oraz I stopień kursu Terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Na co dzień pracuje z młodzieżą w szkole. Ma doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla dzieci i młodzieży. Współpracuje z Centrum Interwencji Kryzysowej – Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Ukończyła kurs Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne. Prywatnie uwielbia snowboard zimą i wycieczki rowerowe latem, podróże oraz dobrą książkę.

Aleksandra Wasilewska

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego. Zrealizowała ścieżkę specjalizacyjną z zakresu neurobiopsychologii. Posiada przygotowanie pedagogiczne do pracy z dziećmi i młodzieżą. Doświadczenie zdobywała m.in. podczas praktyk na Dziennym Oddziale Psychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży „Młodzieżowy Port” w Nowym Porcie, w Rodzinnym Ośrodku Diagnostyczno-Konsultacyjnym w Gdańsku, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 3 w Gdańsku oraz podczas wieloletniego wolontariatu w Domu Małych Dzieci im. J. Korczaka. Obecnie realizuje program studiów podyplomowych „Psychologia Kliniczna” na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym oraz kurs terapii zajęciowej w Centrum Kształcenia Plejada. Jest wolontariuszką fundacji Fascynacje, w której pracuje z dziećmi z rozpoznaniem FASD.

Karolina Pławska

Fizjoterapeutka.
Od zawsze interesowała mnie  aktywność ruchowa
i medycyna. Obie te pasje mogłam połączyć studiując Fizjoterapię na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym. Liczne praktyki kliniczne  odbywałam w gdańskich szpitalach i ośrodkach dla dzieci. Interesuję się tematyką rozwoju dziecka i neonatologią. Stale podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach i kursach.
W pracy ważny jest dla mnie dobry kontakt z małym pacjentem i jego rodzicami.W wolnych chwilach uwielbiam gotować i podróżować. W życiu ważna jest dla mnie natura i sport, piesze wycieczki, rolki czy rower. Przez wiele lat trenowałam piłkę ręczną i dalej pozostaję wierna tej dyscyplinie. Nie potrafię usiedzieć w jednym miejscu,dzięki temu mogę wdrażać w życie swoje nowe pomysły. Zasada, którą wyznaję, to „uśmiech jest najlepszy na wszystko”.

Marta Różewska

Fizjoterapeutka, magistrantka Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Od zawsze przekonana, że praca w pediatrii to jej ‘życiowa misja’ 😉 Od lat związana z dziećmi, poprzez pracę jako niania oraz animatorka na różnego rodzaju eventach. Odbywała praktyki zawodowe w Ośrodku Wczesnej Interwencji w Gdańsku, gdzie pogłębiała wiedzę w zakresie Integracji Sensorycznej oraz rehabilitacji dzieci zagrożonych nieprawidłowym rozwojem psychomotorycznym, a także w Szpitalu Specjalistycznym Dziecięcym Polanki im. Macieja Płażyńskiego, w którym doskonaliła umiejętności związane z terapią indywidualną wad postawy oraz skolioz. Ukończyła szereg kursów doszkalających w zakresie fizjoterapii –  Kurs Kinesiology Taping – plastrowanie dynamiczne, brała udział w szkoleniu “Terapia motoryki ręki dzieci z MPDz” oraz “Wsparcie wcześniaka oraz dziecka zagrożonego”. Ponadto pasjonatka tematów związanych z ciążą oraz szeroko pojętej rehabilitacji kobiet po porodzie. Ukończyła kurs Fizjoterapia kobiet – terapia uroginekologiczna, okresu ciąży i pooperacyjna oraz Aktywność fizyczna kobiet w ciąży. Prywatnie miłośniczka zdrowego trybu życia, uwielbiająca gotowanie i podróże. Uśmiechnięta, kreatywna i, co najważniejsze, kochająca pracę z dziećmi.

Bartosz Głuchowski

Student Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku na wydziale „zarządzania” w Gdyni.
Otwarty, miły i towarzyski- niezastąpiony i bezapelacyjny ekspert w szukaniu wolnych terminów na diagnozy.
Jeśli macie Państwo napięty grafik – nic straconego!
Bartek na pewno znajdzie dla Państwa wolne miejsce w oceanie badań i diagnoz.
Prywatnie interesuje się koszykówką i piłką ręczną, ale lubi również wieczorową porą obejrzeć dobry film.

Alicja Kołodziejczak

Logopeda, neurologopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej. Absolwentka filologii polskiej, Podyplomowych Studiów Neurologopedycznych oraz Podyplomowych studiów Wczesnej Interwencji Logopedycznej Uniwersytetu Gdańskiego. Doświadczenia logopedyczne zbierała współpracując jako logopeda z przedszkolami w Gdańsku i w Pruszczu Gdańskim, realizującymi także program wczesnego wspomagania dziecka. Ukończyła między innymi szkolenie I Poziomu Podstawowego Programu Językowego Makaton – systemu gestów i symboli graficznych oraz szkolenie „Niedokształcenie mowy pochodzenia korowego”.

Marta Wawrzyniak

Ukończyła studia licencjackie z pedagogiki resocjalizacyjnej. Od ponad 11 lat pracuję z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi z niepełnosprawnością intelektualną w różnym stopniu oraz z kalectwami sprzężonymi – na co pozwoliły mi kwalifikacje zdobyte na kursie dla nauczycieli z zakresu oligofrenopedagogiki.
Szczególne miejsce w jej sercu mają te dzieci, którym los dał wyjątkowy dar w postaci niepełnosprawności i każdego dnia uczy się od nich doceniać to, co proste i tym samym najpiękniejsze – równocześnie starając się uczynić ich życie łatwiejszym oraz walcząc o ich poczucie niezależności i samodzielności we współczesnym świecie.
Mam w sobie wiele empatii, cierpliwości i przede wszystkim miłości do dziecka!
Duże doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje w połączeniu z intuicją są podstawą jej pracy z każdym dzieckiem.

Kasia Kujałowicz

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – wydział pedagogiki, pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach ), logopeda, neurologopeda.
Szkolenia: Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych – diagnozowanie baterią testów, Trener Metody Ortograffiti, Kinezjologia edukacyjna.
Lubi: podróże, wędruje po górach, jeździ na nartach, uwielbia czytać książki.

Natalia Konior

Absolwentka filologii polskiej Uniwerystetu Warminsko- Mazurskiego oraz podyplomowych studiów logopedycznych. Doświadczenie zdobywała w gdańskich przedszkolach oraz gabinetach terapeutycznych. Ukończyła m.in. szkolenie I poziomu Podstawowego Programu Językowego Makaton – systemu gestów i symboli graficznych. Obecnie jest w trakcie szkolenia z terapii behawioralnej dzieci i młodzieży z autyzmem oraz z niepełnosprawnością intelektualną.

Weronika Sieniawska

Absolwentka międzywydziałowego kierunku na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym i Uniwersytecie Gdańskim. Logopeda, w trakcie specjalizacji z neurologopedii. Jej zainteresowania naukowe dotyczą głównie medycznych aspektów logopedii, w tym diagnozy i mioterapii niemowląt – odruchów i zaburzeń kompleksu ustno-twarzowego. Interesuje się również jąkaniem, dysfagią i zaburzeniami słuchu. Doświadczenie zawodowe zdobywała na oddziałach gdańskich szpitali, w Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka w Gdańsku, na turnusach neurologopedycznych, w gdańskich poradniach. Terapeuta międzynarodowej metody Palin PCI, ETT-HNO Kinesiotapingu neurologopedycznego. Przewodnicząca Naukowego Koła Logopedów.

Marta Gackowska

jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego – Pedagogika Niepełnosprawności. Ukończyła także Pedagogikę Wczesnoszkolną i Przedszkolną oraz Terapię Pedagogiczną. Dodatkowo ukończyła 3 stopniowe szkolenie z Terapii Behawioralnej dzieci i młodzieży z autyzmem, kurs Metoda Ruchu Rozwijającego V. Sherborne, a także kurs Metoda Dobrego Startu. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w Stowarzyszeniu Pomocy Osobom Autystycznym w Gdańsku, prowadząc terapię indywidualną w wielu gdańskich szkołach i przedszkolach, pracując w przedszkolu zarówno jako wychowawca grupy, pedagog oraz terapeuta; odbyła także cenne praktyki  w Polskim Stowarzyszeniu Osób z Upośledzeniem Umysłowym oraz w Regionalnej Placówce Opiekuńczo -Terapeutycznej Dom im. Janusza Korczaka. Praca z osobami z różnymi problemami i zaburzeniami uczy ją pokory do życia, innego spojrzenia na świat i uwrażliwia na dostrzeganie cudów codzienności 🙂 W zamian stara się dawać z siebie wiele, aby uczynić ten świat dzienności 🙂 W zamian starambardziej klarownym i zrozumiałym oraz polepszać codzienne funkcjonowanie swoich podopiecznych.