Zespół

Nasz zespół:

Monika Cybulska

Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, aktualnie w trakcie studiów podyplomowych z Seksuologii Klinicznej. Ukończyła przygotowanie pedagogiczne dla psychologów oraz I stopień kursu Terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach. Na co dzień pracuje z młodzieżą w szkole. Ma doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla dzieci i młodzieży. Współpracuje z Centrum Interwencji Kryzysowej – Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę. Ukończyła kurs Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne. Prywatnie uwielbia snowboard zimą i wycieczki rowerowe latem, podróże oraz dobrą książkę.

Marta Wawrzyniak

Ukończyła studia licencjackie z pedagogiki resocjalizacyjnej. Od ponad 11 lat pracuję z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi z niepełnosprawnością intelektualną w różnym stopniu oraz z kalectwami sprzężonymi – na co pozwoliły mi kwalifikacje zdobyte na kursie dla nauczycieli z zakresu oligofrenopedagogiki.
Szczególne miejsce w jej sercu mają te dzieci, którym los dał wyjątkowy dar w postaci niepełnosprawności i każdego dnia uczy się od nich doceniać to, co proste i tym samym najpiękniejsze – równocześnie starając się uczynić ich życie łatwiejszym oraz walcząc o ich poczucie niezależności i samodzielności we współczesnym świecie.
Mam w sobie wiele empatii, cierpliwości i przede wszystkim miłości do dziecka!
Duże doświadczenie zawodowe oraz kwalifikacje w połączeniu z intuicją są podstawą jej pracy z każdym dzieckiem.

Kasia Kujałowicz

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – wydział pedagogiki, pedagog, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, terapeuta TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach ), logopeda, neurologopeda.
Szkolenia: Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych – diagnozowanie baterią testów, Trener Metody Ortograffiti, Kinezjologia edukacyjna.
Lubi: podróże, wędruje po górach, jeździ na nartach, uwielbia czytać książki.

Natalia Konior

Absolwentka filologii polskiej Uniwerystetu Warminsko- Mazurskiego oraz podyplomowych studiów logopedycznych. Doświadczenie zdobywała w gdańskich przedszkolach oraz gabinetach terapeutycznych. Ukończyła m.in. szkolenie I poziomu Podstawowego Programu Językowego Makaton – systemu gestów i symboli graficznych. Obecnie jest w trakcie szkolenia z terapii behawioralnej dzieci i młodzieży z autyzmem oraz z niepełnosprawnością intelektualną.

Weronika Sieniawska

Absolwentka międzywydziałowego kierunku na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym i Uniwersytecie Gdańskim. Logopeda, w trakcie specjalizacji z neurologopedii. Jej zainteresowania naukowe dotyczą głównie medycznych aspektów logopedii, w tym diagnozy i mioterapii niemowląt – odruchów i zaburzeń kompleksu ustno-twarzowego. Interesuje się również jąkaniem, dysfagią i zaburzeniami słuchu. Doświadczenie zawodowe zdobywała na oddziałach gdańskich szpitali, w Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka w Gdańsku, na turnusach neurologopedycznych, w gdańskich poradniach. Terapeuta międzynarodowej metody Palin PCI, ETT-HNO Kinesiotapingu neurologopedycznego. Przewodnicząca Naukowego Koła Logopedów.

Marta Gackowska

jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego – Pedagogika Niepełnosprawności. Ukończyła także Pedagogikę Wczesnoszkolną i Przedszkolną oraz Terapię Pedagogiczną. Dodatkowo ukończyła 3 stopniowe szkolenie z Terapii Behawioralnej dzieci i młodzieży z autyzmem, kurs Metoda Ruchu Rozwijającego V. Sherborne, a także kurs Metoda Dobrego Startu. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w Stowarzyszeniu Pomocy Osobom Autystycznym w Gdańsku, prowadząc terapię indywidualną w wielu gdańskich szkołach i przedszkolach, pracując w przedszkolu zarówno jako wychowawca grupy, pedagog oraz terapeuta; odbyła także cenne praktyki w Polskim Stowarzyszeniu Osób z Upośledzeniem Umysłowym oraz w Regionalnej Placówce Opiekuńczo -Terapeutycznej Dom im. Janusza Korczaka. Praca z osobami z różnymi problemami i zaburzeniami uczy ją pokory do życia, innego spojrzenia na świat i uwrażliwia na dostrzeganie cudów codzienności 🙂 W zamian stara się dawać z siebie wiele, aby uczynić ten świat bardziej klarownym i zrozumiałym oraz polepszać codzienne funkcjonowanie swoich podopiecznych.